Politica de returnare a produselor practicata de SC Domesticus SRL

  1. Dreptul de retur

Conform Ordonantei de Urgenta a Guvernului Nr. 34 din 2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta:

“Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau in cazul prestarilor de servicii de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.”

Clientul este obligat sa notifice Furnizorul intentia sa de a returna produsul/produsele achizitionat/e in termen de maximum 14 zile de la primirea produsului/produselor.

Pentru a va exercita dreptul de retur este necesar sa ne contactati folosind adresa de email producatoriromani@gmial.com.

Clientului ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maximum 14 zile de la data notificarii.

Returnarea contravalorii produsului poate fi amanata in cazul in care SC Domesticus SRL nu a primit produsul returnat si nici o dovada ca acesta a fost expediat (oricare dintre cele doua variante intervine prima) in maximum 14 zile din momentul notificarii SC Domesticus SRL. cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din contract.

Returnarea produselor se va face prin curieratul rapid agreat, Cargus, GLS, Fan Courier.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre Furnizor.

  1. Returul
  1. Inainte de contactarea noastra, va rugam sa va asigurati ca produsele pe care doriti sa le returnati se incadreaza in conditiile dreptului de retur, metionate mai sus.
  2. Dupa confirmarea primirii mesajulio dvs,  veti fi informat prin e-mail asupra cererii dumneavoastra. Va rugam ca in momentul expedierii sa mentionati pe AWB numarul de retur.
  3. Costurile de transport se vor calcula conform site-ului GLS si sunt in sarcina Furnizorului.
  4. Returul se va face prin GLS. Produsul/produsele vor fi preluate de un agent al curierului selectat. Clientul are obligatia de a trimite exact produsul/produsele aprobate, impachetate corespunzator pentru a evita degradarea marfii.
  5. Coletele care nu vor indeplini conditiile mai sus mentionate, vor fi refuzate.
  6. In cazul returnarii unui produs care nu se afla in aceeasi stare in care a fost livrat, Furnizorul va considera returul nevalid si va fi indreptatit sa refuze restituirea pretului.
  7. Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face in cel mult 30 zile de la confirmarea returului prin virament bancar.
  8. Returnarea contravalorii produsului este efectuata prin virament bancar. Va solicitam sa completati contul IBAN, numele bancii in momentul completarii si trimiterii formularului de retur. Nu se vor percepe comisioane suplimentare pentru returnarea contravalorii produselor.
  9. Produsele achizitionate direct din magazinul nostru, unde este posibila testarea acestora impreuna cu personalul calificat SC Domesticus SRL,  nu se supun ordonantei OUG 34/2014.
  10. Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor achitate de catre client, nu se ramburseaza .
  11. Valoarea obligatiilor banesti ale furnizorului fata de clienti nu poate depasi valoarea sumelor incasate. Clientul nu poate pretinde nici un fel de daune morale sau materiale peste aceste sume.
  1. Conditii de retur
  1. In cazul in care se returneaza mai multe produse de acelasi fel (acelasi cod), se poate returna un singur produs desigilat, restul fiind acceptate numai daca sunt sigilate.
  2. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalaj original, cu toate componentele si accesoriile primite la cumparare, cu etichete intacte si fara a prezenta urme de folosire, deteriorare sau uzura, fara urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate si va fi insotit de factura fiscala si chitanta.
  3. In cazul in care produsul returnat are ambalajul deteriorat sau incomplet, sau nu este in ambalajul original, este descompletat, nu are etichetele intacte, prezinta urme de folosire, socuri electrice sau interventii neautorizate, ne rezervam dreptul de a refuza returul sau de a retine o parte din valoarea returului reprezentand prejudiciile aduse. Valoarea retinuta va fi comunicata ulterior.
  4. Produsul/produsele trebuie impachetate corespunzator in alta cutie (pregatitie pentru retur), nu in ambalajul original al produsului.
  5. Ne rezervam dreptul de a refuza returul in cazul repetarii (2 retururi ).
  6. Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision perceput pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii. Acest comision va fi comunicat in baza constatarii estetice si tehnice a produsului returnat.
  1. Excludere de la retur
  1. Produsul are ambalajul deteriorat sau incomplet sau nu este in ambalajul original.
  2. Produsul este descompletat.
  3. Produsul nu are etichetele intacte.
  4. Produsul prezinta urme de folosire si/sau interventii neautorizate.
  1. Procedura de returnare

In cazul in care doreti sa returnati un produs, este necesar sa urmati urmatorii pasi:

  1. Este necesar sa ne contactati folosind email producatoriromani@gmial.com.
  2. Impachetati ambalajul original al producatorului intr-o alta cutie astfel incat acesta sa nu fie deteriorat pe parcursul transportului.
  3. Va rugam sa nu indepartati etichetele, pungile sau despartitoarele ambalajului original. De asemenea nu aplicati schotch sau etichete pe ambalajul original al produsului.
  4. Veti fi contactat de un curier Fan Courier/Urgent Cargus/GLS pentru efectuarea returului la urmatoarea adresa:

SC Domesticus SRL , Buftea, jud. Ilfov, Aleea Tineretului nr. 5, 077000

Taxele de expediere vor fi suportate integral de catre Furnizor.

  1. Domesticus SRL nu poate fi facuta raspunzatoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului. Va solictam sa ne trimiteti coletul asa cum le livram si noi intotdeauna, asigurand continutul la valoarea integrala a acestuia.
  2. Daca optati pentru returnarea contravalorii produsului, va transferam banii in cel mult 30 zile de la notificarea cererii de retragere din contract. Ne puteti ajuta sa facem mai repede plata daca ne comunicati contul bancar, numele bancii, telefonul de la care s-a facut comanda si/ sau codul de identificare al firmei. Pentru comenzile achitate printr-un cont bancar, returnarea contravalorii produsului este posibila doar in acelasi cont din care s-a efectuat plata.
  3. Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la telefon xxxx.xx.xx.xx in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa producatoriromani@gmail.com